måndag 7 november 2011

En dag i sportens tecken..

Har man fått en fin Nikedräkt i present när man föddes så skall den väl inte bara ligga nerstoppad i klädlådan? nej, Idag åkte dressen på när vi skulle ut på en uppfriskande powerwalk och något som Milo fann intressant var mina träningsskor. Frågan är om det är jag som har jätteskor eller om det är Milo som är pytteliten för dojjan täcker nästan hela honom. Han tyckte iallafall att det var dags för den dagliga provsmaken- snören. Söt som en sockerbit var han i hela sin outfit men han får nog vänta tills huvudet växt till sig innan han lånar pappas keps! ;)





Julia har varit plugg-lunch-besök hos oss och det är alltid lika trevligt. Som vanligt tog hon med veckans mama-tidning och när Milo gått på vilan så passade jag på att njuta av lite läsning och en kopp kaffe, eller två.. en som också passade på att mysa till det var lille Minto. han fläker sig gärna på sin favoritdel av soffan och Gud nåde om någon ockuperat hans plats!



För ett tag sedan droog vi igång ett sovrumsprojekt där vi bytte ut det mesta. Nu har vi äntligen fixat klart där inne Milo har även fått sin lilla hörna. Nu har vi bara lite kvar att göra i köket. Där skall in ett nytt bord med två nya stolar. Ett par hyllor skall också upp på, liksom en av mina tavlor.



Nu väntas kvällsbad av lilleman och tv-mys med min underbara sambo. På återseende!




/ K & M

Inga kommentarer: