fredag 23 maj 2014

1 års förlovningsdag

Den 23 maj 2013, det var dagen då vi förlovade oss...
Precis här nedanför på denna strand, med Milo sovandes i vagnen och med atlantens ljumna vågor porlandes i bakgrunden. Jag har sedan vi träffades för snart 10 år sedan sagt lite på skoj att jag önskat att en tam liten delfin skulle dyka upp ur vattnet med en ring i munnen på beställning.. I efterhand fick jag höra att F faktiskt hade med sig ringarna då jag simmade med delfinerna på semestern men att det inte riktigt var läge just då, haha! Men det var så vackert i månskenet att jag inte skulle kunnat föreställa mig ett bättre sätt. Vi kommer att gifta oss en dag, förhoppningsvis inom två år. F är den absolut finaste människa jag någonsin träffat och han får mig att skratta varenda dag. Oj vad kär jag är i den mannen!



En dag skall vi tillbaka till detta paradis, en dag... Men ikväll firar vi lite med grillning och myskväll. Några vänner tittar över och grabben har laddat gotteskålen med sina favoriter. Äntligen fredag, äntligen helg och idag passar vi på att njuta av det fina vädret.. enligt vädergudarna skall det ösa ner i morgon och vi som skulle bygga klart poolen.. men vi får väl se! Trevlig kväll på er!


/ K

Inga kommentarer: