lördag 6 september 2014

Mina fina och lördagsplaner!

Vissa dagar hinns inte bloggen riktigt med. Igårkväll var det fredagsmys med god middag, godis och massa kuddar i soffan. På dagen busade vi på lekplats med minikompisar till Milo och sedan tog vi mysiga promenader. Vilket väder vi har här i Skåne! På måndagar och fredagar är Milo hemma med mig och lillebror. Att vara hemma med två små samtidigt innebär en helt annan koncentration är att vara hemma med en. Det är fullt upp hela tiden och eftersom inte Milo sover middag så är det alltid en vaken ;). Men det går rätt bra ändå tycker jag. Jag tror det gäller att inte stressa upp sig utan att ta det lugnt. Jag planerar inte så mycket om mina dagar nu.. de får bli vad det blir. Tar en dag i taget och ser vad vi hittar på! Lowe verkar må bättre nu.. han är fortfarande lite snorig men hostan och harklandet verkar ha avtagit rejält. Han är piggare i ögonen och inte lika trött. Så himla skönt.. hoppas det nu fortsätter såhär!

Idag skall jag nu på morgonen ut på förmiddagspromenad med en kompis och hennes pojke. Sedan är det lite fix här hemma för ikväll är dt tjejmiddag för syrran som fyller 24 år! Här kommer 8 tjejer och det blir taccos på menyn.. lättast så när det är jag som skall vara husmor ;). Kidsen är hemma med oss och pappa F beger sig iväg. Här kommer två bilder på mina fina pojkar!

Ha en bra helg!
/ K


Inga kommentarer: