torsdag 25 september 2014

Tack för oss, nu lämnar vi bloggandet!


Som rubriken på detta inlägg lyder så har jag bestämt mig för att inte blogga mer.

Jag började ju blogga när Milo var nyfödd och det var jättekul. Det fanns tid när Milo sov och på kvällar älskade jag att sitta med mina bilder och pilla. Under denna graviditet så startade jag upp bloggen igen. Det har varit roligt att samla alla fina magbilder och alla tankar kring det under väntans tid och när Lowe föddes så var det också roligt att fortsätta blogga. Det har varit roligt och funnits tid fram till nu ungefär. Jag fotograferar för fulla muggar och slänger upp en hel del bilder på Instagram. Där heter jag krimoser! När Lowe väl sover på dagen vilket inte är så mycket så har jag annat att dona med. Det är ett helt hem som skall skötas och Milo är ofta hemma med oss om dagarna. Aldrig i livet att jag skulle försumma hans tid för att sitta och plinka på tangentbordet, never! Kvällarma är heliga här hemma. Jag älskar att vara hemma med familjen och bara pyssla, mysa, fixa, leka, renovera, måla eller vara ute på kvällspromenad. När dessa grejer är gjorda och klockan är 21.00 så har jag börjat känna att : just det, bloggen.. man kanske skulle ta och skriva ett inlägg och slänga upp lite av dagens bilder.. för bilder tar jag dagligen.. inte alltid med systemkameran men iallafall med mobilen. Så då sätter jag mig och börjar skriva.. eller så bestämmer jag mig för att inte göra det och hoppa inlägget till morgondagen. Men som sagt, time flies och jag känner att min bloggtid nog är över.. men man skall aldrig säga aldrig! Denna blogg ligger kvar på samma adress och känner jag för att skriva igen någongång. 

Och till alla er trogna följare säger vi stort tack. Tack för att ni velat hänga med här och jag hoppas ni fortsätter följa oss på insta! :)

Stor kram från oss <3


Inga kommentarer: