onsdag 10 september 2014

Time flies..

Som att det var igår.. ja, så känns det när jag tittar igenom dessa bilder. Här var Milo bara lite över året. Knappt det! Lille älskade plutt. Tänk att det har gått mer än 3 hela år sedan du föddes. När Milo var liten så bodde vi ju i stan och vi var nästan alltid utomhus. Det är iallafall de stunder jag minns starkast. Vi promenerade ofta vid Ribban eller i Slottsparken, var i skogen eller lekte i naturen. Så långhårig han var vårt lilla busfrö. Milo har alltid varit en nyfiken liten kille och oftast är han glad. Han smilar faktiskt på de flesta av bilderna som jag har tagit och han är sån, en glad gosse. Man blir alldeles varm i hjärtat när man tittar tillbaka på allt man gjort sedan han föddes. Alla minnen och alla fina stunder.. ja alla jobbiga stunder med.. men mest fina såklart. Milo var aldrig sjuk när han var liten. Han har endast haft feber två gånger fram till han började på dagis.. och de gångerna var när han tagit vaccinen. Jag kan inte ens minnas att han var förkyld innan han började dagis. Nu är det ju lite annorlunda.. Milo går ju på dagis nu och kommer antagligen dra hem förkylningar. Peppar peppar men nu är Lowe inte snorig längre och jag har sagt till personalen på Milos avdelning att hojta till ifall många blir sjuka eller något annat virus härjar! Då håller vi honom hemma, så att inte Lowe blir sjuk igen!


Dagarna flyter på här hemma. Det blir promenader om förmiddagarna, handling i affären, hämtning av Milo på dagis, lekplatshäng och sedan är F redan hemma. Jag vet knappt vart tiden tar vägen. Allt går mycket snabbare nu. Om två veckor skall jag tillbaka på återkontroll hos barnmorskan. Får hoppas allt är bra då! Vill gärna börja träna lite lättare igen. Saknar att gå på mina pass som jag brukar på Formtoppen. Men som sagt, ingen panik. Jag nöjer mig än så länge med promenader.. man märker att kondisen verkligen inte är på topp direkt, haha! 








Lowe sov hela natten kan man säga. Han vaknade klockan 5 och bara låg och toksmilade :) underbart! Sedan åt han lite för att somna om igen, sådanna nätter gillar vi! Nu skall jag bege mig iväg till Milos dagis för att hämta hem honom.. efter det kommer mormor och morfar hit på lite fika! 

/K

Inga kommentarer: