måndag 18 augusti 2014

Att vara 4 på promenad..

Regn, blåst, rusk och oväder.. så lite sol mellan varven. Det har minst sagt varit udda väder idag och när vi packat ihop oss för att ta en promenix vid skogen så insåg vi att det blåste heeelt för mycket. Vi fick besök av killarnas 4 kusiner med familj ikväll. De åt middag hos oss och var ute och rastade Milo på lekplatsen. När kvällen kom så tog vi en mysig promenad i solskenet. Lite kallt var det ute men ack så skönt. Idag, när jag och F, vandrade hand i hand och hade pojkarna i vars en vagn så kändes det verkligen att man blivit en större familj. Tänk att vi liksom helt plötsligt blev fyra. Galet! Jag känner mig så lyckligt lottad som har dessa killar, alla tre. 

Lowe sover jättegott i sin vagn och verkar gilla promenader utomhus. Precis som sin storebror. Däremot vill han inte bli frånlagd mer än några sekunder, han vill bara vara nära hela tiden. Ikväll när jag nattade Milo så berättade jag för honom hur duktig han är. Jag förklarade att det är superroligt att han vill hjälpa till och så frågade jag honom om det var kul att ha blivit storebor. Med ett stort leende nickade han, tittade mig i ögonen, smilade lite igen och lade sig ner, nöjd och belåten, finaste storebrodern.

Det blev ett kort inlägg idag, är jättetrött och måste passa på att sova. Sov gott ni med!
/ K


Inga kommentarer: