tisdag 19 augusti 2014

Iväg för shopping!

Godmorgon!

Det har varit en av de bästa nätterna sömnmässigt sedan lillkillen kom till världen. Han har sovit såå gott och jag med! Vi lade oss vid 22- snåret och vaknade vid 2 halv 3 för lite matning. Sedan har vi nog sovit fram till halv 8.. Idag skall vi iväg till Emporia en sväng för att handla nya skor till Milo. Imorgon börjar han nämligen så smått på dagis igen. Spännande. Han skall börja på den STORA avdelningen imorgon så det är nya pedagoger och på andra sidan gården.. men det blir nog bra. Jag och lillebror kommer vara med nu på onsdag och torsdag. Pappa F skall hoppa in och jobba en sväng. Nu när man är hemma med en liten så får man ju bara ha Milo 15 timmar på dagis. Det räcker faktiskt gott och väl. 

Själv skulle jag behövt en hel del nya kläder. Är så trött på mina gamla nu. De gamla är nog fortfarande lite tighta och alla mammakläderna är på tok för stora. Så lite mittemellankläder vore på sin plats. Lite mer än 10 kg har jag tappat på dessa 10 dagar och det känns. Det är så mycket lättare att röra sig och äntligen kan man se sina fötter igen ;)

Rotade lite bland de vikta kläderna från Milo och hittade hans gamla sjömanströja. Jag tog på Lowe den och fick en flashback från en bild när Milo var lika liten. Dock kan jag inte hitta den bilden jag letar efter på honom. Där är de verkligen identiska. Lowe är däremot längre än Milo var och lite rundare i ansiktet. Jag visade bilder för Milo på datorn från när han var liten och frågade om han visste vem det kunde vara?- Det är ju bebisen! sa han..

På återseende!

/ K




Inga kommentarer: