lördag 2 augusti 2014

Stadsminnen från förr...

Hej på er! Tydligen fungerar inte kommentarerna på bloggen vilket är lite synd. Inte vet jag vad man skall göra för att få det ATT fungera heller. Jaja, det får vara så med den saken. 

Idag har det varit en lugn dag för min del. En heldag inne i stan hos syster och Alex. De har passat Milo och busat med honom konstant i flera timmar och Milo ville inte hem när kvällen kom. Vi käkade pizza på uteplatsen, gick en runda på stan, byggde koja och chillade. Alex och Milo gick till en leksaksaffär där grabben blev något bortskämd. Nu har han prylar att leka med nästa gång han kommer dit iallafall ;). Tack Alex och Annicka! Jag är så glad att vår son verkligen trivs bland andra männsikor. Han är trygg hos de flesta som han lär känna och busar numera med allt och alla. Han kan konsten att charma folk denna påg. Älskade unge! När jag kommer in till stan så tänker jag alltid på hur det var när vi bodde där inne. Det är många minnen som kommer tillbaka till en och det var ju faktiskt där vi spenderade våra första 1,5 år som familj. Vi var mycket nere på Ribban, i Slottsparken, i Slottstaden och i Rönneholmsparken. Det är fina minnen som ligger kvar och jag hittade lite gamla bilder från ca 1,5 år tillbaka. 







Det sägs bli riktig sommarvärme imorgon här nere, ca 30 grader utlovas så det kanske är dags för en beachdag igen?! Såvida det inte är orkan. Här blåser nästan alltid och att vara i sandstorm på playan är ingen hit. Vi får väl se vad morgondagen bjuder på! Jag hoppas nu på en natt med många sömntimmar i streck och ett huvud som inte värker imorgon. Denna huvudvärk kommer antagligen från min tand som jag har hål i. Den skall rotfyllas så småningom men tandläkaren ville inte göra det förrän bebis är ute och lade därför istället på ett provisoriskt förband. Detta har dock släppt och allt jag äter eller dricker gör ont. Så det blir antagligen käftis på måndag!

Sov gott!

/ K

2 kommentarer:

Annika sa...

Underbara bilder vännen <3

Kristin Moser sa...

Tack så mycket :)