lördag 16 augusti 2014

En lördag hos oss!


Efter en natt och förmiddag med migrän som bara den så blev det äntligen lite bättre. Pappa F stack iväg och vindsurfade och Milo ville till farmor och farfar en stund. Jag och lilleman passade på att mysa och ta två promenader runt om kvarteret. Som det blåste idag.. nu är det höst enligt mig iallafall! Igår fick ju Milo en liten kikare och den gick bra att spana på mer än pirater med.. idag var det nämligen bebisen som det skulle spanas på med kikaren. Dessa killar alltså. Att se de två tillsammans får mitt hjärta att smälta, underbart! Bröderna Ström Moser!

Fram mot eftermiddag tittade moster Annicka och Alex ner! Vi lagade en god middag tillsammans och var sedan ute och busade med Milo på lekplatsen. Vi promenixade genom skogen och hade en liten cyklist med oss som vi knappt hann med. Oj vad han kan cykla nu! Vi fortsatte kvällen med ostbricka och vindruvor. Pappa F skall iväg och DJ:a på ett bröllop denna afton så jag har sällskap här hemma av gästerna och snart två sovandes kids. 

Imogon är det dags att fixa till frillan för min del. Ett år och lite till var det sedan jag var hos frisören senast. Jag skall klippa mig och lägga i blonda slingor. Vet ej om jag skall klippa det kort, till hakan eller bara topparna.. svårt val. Men det skall bli skönt att få lite ordning på kalufsen igen :).














Ovan är lite av kläderna som Lowe fick igår, supersöta från Lindex! Hoppas ni haft en bra lördag. Nu fortsätter denna afton med en film och mer ostbricka!

På återseende

/ K


Inga kommentarer: