onsdag 6 augusti 2014

BF-dagen!

Godmorgon torsdag och Bf -dagen! Detta datum är det vi väntat på i så många månader. Den 7 augusti. 100 procent av graviditeten är avklarad och nu kan han komma när som helst! Natten har inte varit någon hit direkt, har sovit som en kratta! Somnade vid halv 1, vaknade halv 2, vaknade halv 3 och var klarvaken halv 5. Låg och småläste lite på mobilen och kollade runt fram till 6 när jag sedan bestämde mig för att gå upp. Nu sitter jag här och skriver. Har mensvärk precis som jag brukar ha vid denna tiden på morgonen.. hoppas det accelererar så att värkar kan dra igång. Nu börjar jag bli lite  otålig! Hur som helst så är vi iallafall en dag närmre bebis nu än igår :) Lillbror fick strumpor igår, supersöta små sockar. Nu skall jag slänga i mig ett stort glas apelsinjuice, två philadelphiamackor och en banan innan jag tar en morgonpromenad runt kvarteret! Sedan väntas barnmorskan!

/ K


Inga kommentarer: