fredag 1 augusti 2014

Vecka 40!

 Så gick man in i V 40 idag, wohoo! Egentligen, enligt appen så är man gravid i 41 veckor men eftersom 39 fullgångna veckor passerat så är man i den 40:nde veckan just nu. Såhär länge gick jag inte med Milo. Han kom ju 8 dagar tidigare och just nu är jag 6 dagar från beräknad förlossningsdag. 

Idag har jag och Milo lekt med Milos lilla vän och hans mamma. Vi var här hemma och hoppade studsmatta som aldrig förr. Barnen fikade vid Milos lilla bord och lekte pirater med alla sakerna. Vi cyklade även till backen och lekte en stund. Kvällen spenderade jag och Milo hemma hos mormor och morfar. F är iväg på lite klassreunion från förr nere i Skanör. De skulle ut och käka och lyssna på något liveband. Milo tyckte att sina morföräldrar behövde åka med i hans nykonstruerade tåg så det fick bli. Vi var hemma redan vid halv 9 igen och såg lite på film innan den sedvanliga kvällsboken lästes vid nattningen. Milo väljer en bok varje kväll och lyssnar nog på dess innehåll, han älskar sagor. 

Jag är såå trött nu om kvällarna men kommer aldrig till ro förrän efter midnatt. Skall försöka sova redan nu på soffan! 

Hej och godkväll!

/ K








Inga kommentarer: