onsdag 6 augusti 2014

Vackra vyer och sköna bad!

Ibland behöver man vidga sina vyer. Vi valde därför en annan strand idag. Ljunghusen. Att vi inte varit där tidigare i sommar? Ja, man är väl lite bekväm av sig, det är ju trots allt några kilometer närmre till vår vanliga strand :). Men när vi var små och bodde i Vellinge så var vi ofta här. Först såg dagen ut att bjuda på lite moln så vi åkte iväg för lite shopping på Gallerian. Det blev dock endast shoppat till lillkillen. Har ju helt glömt bort det där med strumpor så 8 par supersöta små sockar fick bli dagens skörd. Vi har lite strumpor från när Milo var liten med men det är alltid skoj med lite nytt! Sedan gjorde vi klart med våra sängar, som tydligen kommer levererade imorgonbitti. Sängramen blev också såld till ett bra pris och hämtas av köparen imorrn, toppen! Sen.. sen drog vi till stranden. Det blev ju varmt idag igen! De nedrans getingarna verkade också vilja spendera några soltimmar på beachen så det var bara att stå ut i deras sällskap. Folk måste tro att jag är helt galen.. jag springer runt, viftar och har mig, höggravid.. i bikini.. med en svingandes handduk.. ja, jag kan bara föreställa mig hur det ser ut.. men jag klarar inte att bara sitta och glo när de närmar sig med sina sylvassa supergiftiga gaddar! 

Så var det även den 6 augusti idag.. imorgon är det BF och 40 fullgångna veckor har passerat. Tiden har ändå gått ganska snabbt men den sista månaden.. den har känts som typ 9 månader bara den. Förhoppningsvis är det väl bara max en vecka kvar. Skall även till barnmorskan imorgon på kontroll och snack. 

Mer än såhär hinner jag inte skriva idag.. har lite att greja med så jag bjuder på lite färgglada sommarbilder istället! Hej på er!

/ K














1 kommentar:

Annika sa...

hahaha :)) du är så rolig :D måste vara en underbar syn :) själv har jag lyckats undvika getingar o mygg och allt sånt. Endast två myggbett i år och inga getingstick fast jag varit nära dem :)