måndag 25 augusti 2014

Kroppen...

Älskade barn. Kärleken blir bara starkare och starkare för varje dag som går. Finner inga ord som kan beskriva de känslor som svämmar över inombords för mina pojkar. Att allting liksom fungerade och att små små celler har delats miljontals gånger för att bilda dessa två.. helt ofattbart. Shit vad kroppen är fantastisk, på alla sätt och vis. Att det kan växa ett barn inuti en annan människa.. 

Kroppen är verkligen bra på att ställa om sig i olika lägen. Från att ha haft en gigantisk mage för bara lite mer än två veckor sedan till att dra ihop sig snabbt igen.. Denna gång gick jag ju upp ca 15 kg och nu har jag gått ner 11,5 kg. Jag tar det lugnt men har börjat med små promenader i lagom takt. Det spritter i kroppen och jag bara längtar efter att få springa längs med havet igen! :) Men det får ta ett par veckor till innan jag ger mig in på det.. skall ju gå på efterkontrollen först och kolla så att allt läkt som det skall.


Idag skall vi på lite utflykt i Falsterbo, nere på stranden. Vi skall iväg och köpa picknick nu och så skall det hoppas på sandkullarna. Ha en fin dag!
/ K




Inga kommentarer: