söndag 17 juni 2012

Årlig marknad och väskfynd!

Hej på er! Igår råkade vi hamna på marknad i Vellinge! Den årliga sommarmarknaden som vi har gått på varje år så länge jag kan minnas. I år var det dock första gången för lillkillen och han spanade ivrigt på allt som fanns där. Karuseller, olika klädstånd, mat, uppträdande och en hel del människor man kände sedan tidigare. Trevligt att strosa omkring och det var moster som var förste vagnförare! ;). Eftersom vi inte visste om att det var marknad just denna dag så hade vi precis innan marknaden gått en runda på stan och där fann vi en fantastisk väska. Vi hittade den precis samtidigt i en secondhand affär och blev båda väldigt sugna på den. Då vi umgås en hel del så fick fallet bli så att vi köpte den tillsammans. Vi lånar ändå kläder av varandra titt som tät så varför inte låna väskor också ;). En beige läderväska med fransar och fina arbetade remmar! Supersnygg nu till sommaren!


 
Vi hade som sagt myskväll nere i mitt gamla barndomshem igår och vi såg en riktigt bra thriller!  Det kommer lite fler bilder senare från igår men just nu är det stressigt värre! Äntligen har det blivit söndag. Dagen då älskade pappa F kommer hem från Summerburst! Som vi har saknat honom och som vi har stått i. Det har varit full fart från morgon till kväll och har jag fått sitta ner i mer än 30 minuter sammanlagt denna helg så skall jag vara nöjd ;).

Jag slänger upp en del bilder på Instagram också så ni som vill får gärna följa oss/mig där! krimoser! :)
                                                          På återseende!  / K & M


1 kommentar:

petra-tvillingmamma sa...

jag har köpt mig en egen domän nu från one.com
Men kommer stanna kvar på blogg.se. En tjej som har kopplat ihop mitt domän med blogg.se
Men ja får se hur det kommer gå och när dom får allt att fungera =(

Hoppas helgen varit bra hos er!
kram