tisdag 19 juni 2012

Sommartankar!

Sitter här och tänker tillbaka ett par veckor. Sommar, sol, värme, mod mat, trevligt sällskap, ledighet med familjen och massvis av njutande! Grekland! Åhh vad jag vill ha sommar just nu! Idag på förmiddagen köpte vi iallafall med oss jordgubbar hem! Jordgubbar som vi precis vispat grädde till och skall äta när pappan i familjen kommer hem på lunch! :) Inför midsommar har jag tagit på mig uppgiften  att baka en härlig sommartårta så det skall jag också pyssla med idag :)! Milo har sovit så bra i natt men dragit på sig e liten förkylning. Den lilla näsan rinner och så är han lite rosslig i rören. men pigg och alert är han ändå den lille rackaren! Nu hoppas jag snart få svar från något av de sökta jobben! Så hoppas jag även få svar om när Milo kommer in på dagis! Ha en fin tisdag kära läsare!






/ K & M

1 kommentar:

Emma sa...

Hej!
Vilken härlig blogg! Kul att jag hittade hit!! :)
Nu kanske detta låter jätteknäppt, men jag tar den chansen, haha :) Jag är nämligen en nybliven mamma på 21 år som är relativt nyinflyttad i Helsingborg och på jakt efter lite mammakompisar att prata med om barnen och annat! :) Förstår om du inte är intresserad då de flesta lever sina egna liv redan - värt ett försök iaf! :) kram Emma