fredag 8 juni 2012

Ros istället för bot & mackkastning!

Fredag och det verkar som att alla varit helnöjda med att det vankas helg! Inte minst P-lisorna! Haha. Idag efter att jag, Milos 3 polare och deras mammor myst på stan så fann jag en gul gigantisk ros sittandes under vindrutetorkaren.  Mycket märkligt men när jag tittade mig runt så satt det fler rosor lite varstans. Rosor, fredag, kvällssol- Trevligt :).

Städar man vardagsrummet på morgonen så fylls det genast av en färgklick när plutten stigit upp. jag vet inte hur många gånger jag snubblat över keyboarden så att näst intill en symfoniorkester dragit igång de pampigaste låtarna. Det är alltid någon låt som är igång och det dansas hej vilt här hemma. Ju mer vi dansar desto mer dansar vi, haha! Så har vi kastat macka på Ribban! Själv är jag inte någon höjdare på detta men F är! Milo tittade noga på stenarna som studsade på den stilla vattenytan. När det ploppade till spärrade han upp öronen för att sedan säga ahhh, ooohh! 




Fler som har instagram så får ni gärna skriva vad ni heter. Krimoser var det här!

 Nu hålls det kväll med fotboll, chips, dipp och klädletning inför morgondagens fest! :)

 Godkväll!

/ K & M




Inga kommentarer: