måndag 11 juni 2012

Instagrambilder - krimoser!



Det här med Instagram som jag gick och skaffade mig häromdagen är faktiskt riktigt trevligt! :). Bilder som är lite halvdana i mobilen piffas snabbt upp till trevliga foton och det går i ett naffs. Snabb och smidig bilduppdatering och kul att kunna följa en hel del människor som tar härliga bilder! Krimos hittar ni mig på om ni vill lägga till mig och här kommer ett gäng jag hittills tagit :)






En skön morgonpromenad genom den så stilla Slottsparken har precis tagits. Lillen somnade ganska så omgående men vi fortsatte gå i 45 minuter. Härligt! :). Idag väntas lite nödvändiga ärenden såsom bankdosefix, jobbsamtal och storhandling! Ikväll bjuds det middag hemma hos syster och Matte med ett annat par. Taccokväll innan vi ser fotbollsmatchen! Ha en fin dag!

/ K & M