fredag 15 juni 2012

Fredagsmorgon hos oss!


Godmorgon! Det har åter kommit att bli fredag och det gillas. Gryningen var vi uppe i och vi startade med en liten lyxfukost till oss alla. Jordgubbar och vattenmelon fanns hemma så tillsammans med smörgåsar och en stor kopp kaffe avnjöts detta. Milo smakade jordgubb och melonbitar skars upp som var greppvänliga för honom. Melonbtar som var väldigt mjuka som lätt gick att tugga för honom. kaninen gnagde i sig en hel del melon han med och skuttade nöjt vidare ut i hallen. Pappa F hade igår när vi kom hem handlat stora vackra rosor till mig och i rosorna hängde två par strumpor åt lille lille Milo. En mysig lapp var också skriven och man blir alldeles varm inombords av sådana överraskningar :)! Underbara F! Milos orangea tåg har körts på den nya tågbanan som är lika med mammas högra ben. Brooom, brrrooom låter det när han kör med sin leksak och den skall ALLTID vara med när vi är ute och går. Skorna snörades på och så tog vi en härlig PW i det fina vädret. Underbart det är idag! Solen strålar och folk är redan ute och aktiverar sig. Lillen ville gärna borsta sina små tänder själv idag så det fick han göra. Allt skall ju göras själv och klart man får testa ;). Vi gick till Rönneholmsparken som är en temalekplats med träfigurer av alla de slag och där gungade vi högt högt! Superkul enligt plutten och så landade vi åter hemma i lägenheten. Klockan stod nu på 09.00 och vi gör oss redo för en liten shoppingdag med gudmor på stan. Ikväll väntas fotbollsgille hos morbror Macs i stan med trevligt folk men innan dess skall det grillas här hemma! :).




 Hoppas er fredag blir strålande :)! Adios!


 / K & M

1 kommentar:

Sandra sa...

Ja det ska jag ska bara hitta tiden :) haha, jag får ju inte ge ut exakt mitt program det är ju det jag betalar för :P Står tydligt i avtalet med:D. Men med hantlar hemma kommer man långt, kör en cardiodel ( typ hopprep) och maxa vila osv så du har hög puls genom hela passet. Finns hantlar på rusta för 200-300 kr sånna man kan bygga på. Sen finns lösa vikter när man behöver öka. Sen gör ju kosten jättemkt jag har inte ätit bröd tex på en månad:P Ok du får ursäkta att jag är "rörig" haha! Hoppas du fattar ngt! Kolla in olgasblogg där kan du hitta massa tips :)