onsdag 6 juni 2012

Instagram, magruteträning och skrattets dag!


Först om främst vill jag bara säga att det är jätteskoj att så många fortfarande följer oss här på bloggen! Jättekul med fler kommentarer och att ni besökare återkommer! :). Hoppas ni nya skall trivas och att ni som hängt med ett tag fortfarande trivs! 

Bättre sent än aldrig som man brukar säga kan jag säga om instagramkontot som jag skapade idag ;). Där heter jag krimoser så ni som vill följa mig/ oss där också kan bara lägga till oss. Jag lägger gärna till er med så vi kan ta del av varandras trevliga bilder! Nice :)! Tog min första bild innan idag och här har vi den! :)

Någon ville upp 06.10 idag och så fick det blir. Pappa F kom med frukost på sängen och en fin bukett från trädgården bara för att liksom. Underbart! :).Vi gjorde oss iordning och tog en lång promenad till stranden. Lustigt nog var det många som var ute vid den tiden och vi stannade till för att känna på havet. Iskallt men ack so rofyllt! Jacka och mössa vid strandkanten medan linne och solhatt var en bra kombo i trädgården. Omelett kom vi att prata om och så bestämde vi oss för att röra ihop en med bacon, tomat och champinjoner. Hur svårt kan det vara? haha! Jag gjorde som man skulle men äggen stelnade icke! En enda stor flytande röra blev det av denna lunchrätt så ner i sopen åkte den! Istället blev det ostmörgåsar med gurka och tomat! 


Bra med motion har det också blivit. Inte minst har magrutorna satts på prov då lillkillen inte kunde sluta skratta då jag gungade honom med fötterna. Gungning ligger lätt överst på Milos topplista när det gäller uteaktiviteter och ju mer fart desto roligare ;)! Som han har skrattat idag. Vi har också skrattat som bara den och de där magrutorna kommer värka gott imorgonbitti ;). Med dessa bilder tackar vi för idag och drar nu fram grillen med lite trevligt sällskap! Adios gott folk!

/ K & M

5 kommentarer:

Anonym sa...

får väl ha en omelettskola med dej nästa gång vi ses.
kram mamma

Sandra sa...

Åh vad roligt! Lagt till dig!

Blue Velvet - Vegas mamma sa...

Vad roligt.. skall lägga till dig så fort jag hittar min iphone. Jag heter frumichal!

Kristin Moser sa...

Haha, för det får du ha mamsen! ;) Kraam

Maja sa...

Åh vad kul :) men kan inte lägga till dig (står att det namnet inte finns) men lägg till mig så ser jag ju dig :) majalarsson88 :) stor kram