torsdag 14 juni 2012

Utan farsan i 4 dagar och bröllopsklänningskoll med fina syster!


Från och med idag kommer jag att vara hemma själv med Milo fram till söndag. Det är med blandade känslor då jag aldrig varit hemma så länge själv med honom men jag hoppas det skall gå bra. Visst kommer kvällarna bli lite ensamma men dagarna är rätt så bokade. Att gå och lägga sig själv kommer kännas lite märkligt och att ta hand om allting utan en andra part. Samtidigt skall det bli mysigt att vara med lillkillen hela dagarna men på lördag kväll kommer vi att sakna pappa så vi håller på att spricka!

Idag har jag varit iväg med fina syster och kollat bröllopsklänningar till henne inför bröllopet med Daniel i augusti! Underbart vackra klänningar där fanns och den hon valde satt som en smäck! Snyggsate sommarbruden kommer det att bli :)! Mormor och morfar har busat med lillkillen hela dagen och när jag kom för att hämta grabben så var han inte det minsta gnällig. Härligt är det att se glädjen i hans ögon när han är med sina morföräldrar och hur kul han har det! Tid till att blogga? Njäe, idag har det varit mindre aktivt på den fronten och kameran har jag i stort sett inte använt! Desssa dagar blir nog stressigare än vanligt och mer att fixa men vi får se vad som hinns med. Lillen prioriteras i första hand såklart och då jag brukar skriva på kvällarna när F har honom så får vi se vad som hinns med. Lite kortare inlägg och lite bildmixar skall nog kunna läggas in ändå ;)! 

Hoppas er dag varit superbra och att ni sover gott! På återseende imorgon säger jag och lillkillen som fortfarande kör sitt urgulliga minspel när vinden nuddar honom i ansiktet ;) sötnos!



/ K & M

Inga kommentarer: