fredag 8 juni 2012

Kepsen som alltid åker med & prästkragerunda med ankkoll!

Förmiddagsmys bland prästkragar och ankor! Liten hatar kepsen men älskar att pilla på tyglappen som sitter inuti. Därför får denna kepa alltid åka med på promenad. Jag vet att många bebisar älskar att pilla, bita och känna på lappar i tröjor mm och har många gånger varit påväg att köpa en sådan tvättlapp med många påsydda tygbitar. Men idag när jag och mamma Malin spanade in sådana till våra kids så var Milo inte särskilt intresserad. Julia däremot släppte inte sin och blev därför en tvättlapp rikare. Jag har märkt att Milo är väldigt glad i rattar och att skruva på saker så en sådan plastratt med fäste vore kanske en idé till vagnen?



Att sitta och blogga så här på ljusan dag blir det knappt tid till längre. Just nu vilar lillen en stund och pappan i huset är och handlar. Det blir därför lite kortare småinlägg om dagarna medan det oftast blir tid till ett längre framåt kvällningen när plutten somnat! Idag kom mamatidningen,  paket att hämta ut och så har jag lite annat att fixa så det skall jag passa på med innan grabben slår upp sina små ögon igen :) ! Adjökens!  / K & M

1 kommentar:

Petra-ensamstående tvillingmamma sa...

Fin är kepsen isllafall:)

Nej bloggandet på dagen blir det inte mycket av längre. För min del blir det knappt på kvällen heller. Man svarar på kommentarer och läser alla bloggar och sen är man så trött att man inte orkar uppdatera sin egen :)

Hoppas ni får en härlig helg!!
Kramar