fredag 8 juni 2012

Dagens lilla skiss av foto!


Nu var det ett tag sedan jag gav mig in på att måla och skissa. Förr var jag igång rätt bra med detta men när tiden ges och tillfällena finns så har jag valt att prioritera annat. Men igår så drog jag fram papper och penna och skissade efter en bild jag hade på datorn. Den är långt ifrån klar och det saknas skuggor mm och det var inte det lättaste. Men kul var det att skissa igen och jag skall verkligen försöka hinna med lite mer av det där. Kanske dag att testa på fingerfärg med lillen också snart :)!


Nu skall jag och Milo göra oss iordning för att möta upp Malin, lilla Julia, Nandja, lilla Kenzo, Ingrid och lille William. Big babydate today ;)! Fick bli ett snabbinlägg nu på morgonkvisten! Mot djurpark och stan! 

Ha en toppenfredag gott folk!

/ K & M

Inga kommentarer: