söndag 6 maj 2012

2 vackra från idag...



Härliga söndag! Dagen har nu lidit mot sitt slut och alla utom jag sover! Kalaset är avklarat och det var mycket trevligt som vanligt! :) Oj så mycket fina bilder det blev idag, så många att jag inte ens hunnit gå igenom dem. Jag skall sitta vaken ett tag till, gå igenom alla bilder, samla de finaste och mest betydelsefulla, leta fram en bra firma som skriver ut i bästa kvalité och så skall jag skicka iväg dem. Jag vill inte längre ha datorns skrivbord fullt av diverse mappar med lösa bilder i. En krash har förekommit tidigare både på hårddisken och backupen så nu skall de även finnas i fysisk form tack! Det lär ta tid att gå igenom alla mappar men det får det göra :)! Hoppas söndagen varit bra för er där ute! Godnatt!

/ K & M

2 kommentarer:

Emma - Mamma till Viggo & Melker. sa...

Åååh, så fina kort :)

Sv: Vad härligt att höra att det gick bra för dig att plugga samtidigt som du haft barn :) och att man får tid över!!! :) Härligt! Jag längtar till man kan börja jobba extra, typ kvällar och helger till att börja med :) Är du undersköterska? :)

Kram på er fina, hoppas ni får en härlig dag!

Maja sa...

Super fina bilder :) älskar att fota utomhus :) jag känner igen mig, jag var sjukt duktig på att framkalla i början, varje månad skickade jag in men nu har det gått ett tag och de blir ju en hel del bilder :) ha en fin måndag och lycka till med storhandlingen de går säkert jätte bra :) kramar