fredag 11 maj 2012

Äntligen fredag!

Nu är det fredagsmyyyys och som vi har längtat! :). Fredag igen och det är alltid en speciell känsla med dessa dagar! Man är lite extra sprallig när man vaknar och alla ute på gatorna är gladare än vanligt, underbart :)! Vi har bara myst allt vad vi kunnat hela förmiddagen. Pyjamasen har fått vara på under morgonpromenaden och sedan kröp vi ner en stund till och gosade in oss under vår nybyggda täckekoja! :) När vi var ute och gick så tyckte jag att det var ganska många man mötte som slog en extra titt ner i vagnen och smålog. Då Milo är frånvänd bort från mig så ser jag inte allt vad han sysslar med men när jag tog en närmre titt idag så förstod jag varför folk småskrattade åt honom. Med bena uppe på handtaget, tungan ute och viftandes med en han låg han och vinkade för fulla muggar. En glad Milo idag som sovit gott hela natten! :)




Dagens to - do - lista startar nu med lite lunchbesök. Därefter bär det vidare på Kollektionsutförsäljning OneTwoTen i Limhamn med lite andra mammor!  Barnvagnar får av brandrisk inte följa med in så antingen blir det till att bära eller att dra fram bärselen. Ha en fin fredag!

/ K & M


Inga kommentarer: