tisdag 15 maj 2012

Gnagarkungen & tandraden!

Arla morgonstund- ja, det var en mycket tidigt morgon det här.. 06.20 skulle vi upp och på frågan om vi sovit i natt så är svaret nej! Milos tand nummer 7 och 8 tittade ut ordentligt häromdagen och nu ser jag att nummer 9 och 10 börjar gnaga sig igenom tandköttet. Allting som går att bita i går varmt här hemma och när man kramar om Milo får man pass upp så att han inte hugger en i axeln. Lillen har nämligen börjat bita i precis ALLTING! Armar, tröjor, fingrar, axlar- you name it!




Idag skall jag och Milo ner i stadens vimmel och möta upp lite vänner för att shoppa och fika. Det blir en powerwalk i solen dit och då Milo växt massvis på senaste så behöver han massa nya sommarkläder. Förr har jag bara tagit kläder som jag tyckte ser ut till att passa men nu är det precis i brytningsstorlekarna 80-86. Därför måste jag idag prova grejerna på lillkillen så att de passar ordentligt! Solhatt med knytband skall införskaffas liksom ytterligare en bikini till denna mamma! Ha en fin tisdag där ute!

/ K & M

Inga kommentarer: