fredag 11 maj 2012

Glädjen i att pappa kommer hem..

15.05 står visarna på när bästa pappa F kommer innanför dörren. Denna stund är verkligen underbar, speciellt när det vankas helg! Vetskapen om att man tillsammans har nästan 3 hela dagar ledigt med varandra är härlig och även om man normalt vid denna tid på dagen är slutkörd så piggnar man genast till. Milo har ända sedan han var superliten blivit jätteglad när pappa F kommit innanför ytterdörren. Förr kom han springandes i sin gåstol och sken upp som en sol medan han idag kommer trippandes på tå genom att hålla mig i händerna. Först blir han lyckligt skrattandes och smilar med hela ansiktet för att någon minut senare bara krypa tätt intill honom och gosa in sig mot hans axel. Denna kärlek, denna otroligt starka kärlek jag har till dessa killar, killarna i mitt liv hade jag inte kunna beskriva i ord om jag så ens varit ägare av varenda vokal och konsonant i världen. Älskade lilla familj! <3





Klädutförsäljningen var för min del inget att hänga i granen. Utgallrat så till den milda grad fast de lovat att fylla på nytt varje kväll då detta erbjudande gäller precis en vecka! Men men.. Småpluttarna  Milo, Julia och Kenzo roade sig hejvilt med att dra ner plagg efter plagg, välta låda efter låda och att samla prislappar i små högar! ;)

Nu håller vi fredag! På återseende kära ni!

/ K & M

2 kommentarer:

Blue Velvet - Vegas mamma sa...

Åhh... så fina bilder! Precis så är det när Vegas pappa kommer hem.. Lycka!!!

Mariana- Mamma till Milo o William sa...

Jag har köpt skorna på Åhléns, märket Parvel :)
Visst är det härlig när familjen är samlad.
Ha en trevlig helg !