lördag 21 juni 2014

Gömmor i skrivbordets mappar!

När grabben precis passerat 1 år.. shit vad tiden springer iväg.. kan inte förstå att han fyller 3 år om en dryg månad. Jag är så glad att jag tagit och sparat så pass mycket bilder från när Milo föddes fram till idag. Det är så mycket minnen i dessa bilder och det är med ett leende på läpparna jag sitter och tänker tillbaka på hur mycket han har utvecklats. Min älskade lille son, sedan du kom till världen har det inte varit en enda dag som har varit den andra lik. Du sprider så mycket kärlek, lycka och glädje. Och om 6 veckor skall du bli storebror <3 V 34 nu!

Just nu sover han och jag sitter och går igenom mappar på datorn. Oj vad jag borde skriva ut fler bilder och spara i riktiga fysiska album. Jag kommer aldrig någonsin att sluta fotografera för jag vet hur roligt det är att gå tillbaka och titta. I vårt barndomshem finns det massvis av gamla album och det är värt så mycket.. att minnas sin barndom och väcka minnen till liv.. att minnas epoker i livet som man nästan glömt existerat.. platser man besökt, kalas man haft.. ja allt möjligt.



Midosmmardagen är över och det har varit en riktig slappedag. Tårtfika hos mormor och morfar sen ett vamt kvällsbad i karet. Sov gott!

/ K


Inga kommentarer: