fredag 11 juli 2014

Godmorgon!


Godmorgon! Hittade nyss denna vackra bild på mobilen från igår. Så gott vi har sovit i natt. Man sover som bäst när man varit igång hela dagen och varit i sol och salta bad. Vi sov till halv 9 hela familjen för ovanlighetens skull. Idag blir det ingen strand för vår del. Det blir häng här hemma och så kommer morbror Micke hit. 

Fredag idag, bytesdag, går in i V 37. På kvällarna har jag väldigt mycket tryck neråt och förvärkar. Det är väl kroppen som börjar förbereda sig. Denna graviditet har jag inte alls lagt på mig lika mycket vätska som sist. Med Milo gick jag upp 22 kilo och hittills har jag gått upp lite över 10. Jag äter vad jag vill och rör mig fortfarande rätt så fritt. Det blir dock ej några längre promenader men att fixa, städa, vara ute i naturen fungerar fortfarande utan problem. För några veckor sedan fick jag lite foglossning och trodde att det skulle sitta i resten av tiden. Det var som knivar som skar rätt in i högra skinkan och höften. Dock blev det bra igen för två veckor sedan och nu känner jag nästan inget alls vilket är jätteskönt. Jag märker också redan att järnpillerna gör sin verkan.. jag har orkat mycket mer och varit piggare dessa tre dagarna jämfört med förra veckan. Hoppas det fortsätter så!

Nu skall vi käka lite lunch...på återseende!

/ K

Inga kommentarer: