måndag 28 juli 2014

Sommarfluff, konstant bad och hajlek!

För ovanlighetens skull drog vi till straaaandeeen! 

Jag får erkänna att jag börjar bli lite mätt på den nu egentligen men det finns liksom ingen annanstans att befinna sig i denna värme. Jag måste bada hela tiden för att inte vara överhettad eller så måste jag sitta inomhus under AC.n.. och hur kul är det? Verkar som att många hade börjat jobba igen idag då det inte alls var lika mycket folk på stranden som vanligt. Havet var otroligt vackert idag och det var hela 25 grader varmt.. något som föll Milo i smaken. Han är annars lite reserverad med att bada om det är det minsta för kallt. Men idag gick det fint! Tittade lite på gamla bilder häromdagen och vilken skillnad det är på Milos vinterhårfärg och sommarfluff. Så blond han blivit under dessa veckor. Nu har vi varit lediga i snart 5 veckor. Mormor var också med idag. Hon och Milo lekte haj ute i vattnet och hade jättemysigt. Dessa dagar, när himmeln är så blå, där ligger lite moln vid horizonten, vattnet är alldeles turkost och sanden nästan helt vit så skulle man kunna tro att man befann sig i Miami. Som vi längtar dit igen. Vårt förlovningsställe och vår första resa till USA, vi måste dit igen någongång!






Så var det 10 dagar kvar till BF. Egentligen är det helt omöjligt att veta om lillen skall komma tidigare, vid beräknad tid eller rent av senare.. men någonstans tror ju jag att han skall komma tidigare. Varje kväll har jag ju rejäla förvärkar så jag knappt kan stå i ca 2 timmar för att sedan avta.. de kommer nästan exakt samma tid varje kväll. Hur länge skall man liksom ha de? Skall till BM på onsdag så jag skall prata lite mer med henne om detta!

Det fick bli ett kortare inlägg idag! Vi skall snart iväg på lite grillning hos ett par vänner här borta! Hoppas ni har och haft en vacker dag!

/ K

Inga kommentarer: