onsdag 30 juli 2014

Oldies and memories


Sitter och tittar i mappar igen. Har hittat lite gamla pics. Tiden bara flyger iväg och framförallt har det senaste 1,5 året bara sprungit förbi. Milo fyllde 1 på den översta bilden. Vi bodde i stan och hade kalaset på vår lilla innergård. Han var så fin i sin skjorta och fluga. Nedan var när vi var i Miami, då han nästan var 2 år gammal. Så längst ner har vi när han är precis nykläckt eller iallafall några timmar gammal. Bilder väcker så mycket härliga minnen och känslor. Jag är så glad att jag tar och har tagit så många fotografier för annars så är det lätt att glömma bort vissa perioder i livet. 

Idag har det regnat som bara den. Riktigt jävla skönt måste jag säga! Jag hade hoppats att det skulle fortsätta regna ett par dagar men det ser ut att bli finare väder redan imorgon. Det är så varmt och kvavt hela tiden. Jag har egentligen migrän men har endast haft ett anfall under dessa nio månader. I gårkväll däremot slog det till igen.. sen har jag haft ont hela dagen och har faktiskt fortfarande. Skit! 

Imorgon är det exakt en vecka till lillen är planerad att komma. Jag som trott att han skulle komma tidigare börjar snart tro att jag istället kommer gå över tiden. Var hos BM idag och gjorde lite vanliga rutinkontroller. Allt såg bra ut och alla förvärkar gör nytta verkar det som, är lite öppen så jag hoppas det fortsätter så!






Jag smälter så söt min lille son var här. Tänk att vi snart har en liten till!  <3

Nu tackar jag för idag och hoppas huvudvärken är över till imorgon!
/ K

Inga kommentarer: