måndag 19 september 2011

Att tatuera eller inte?

I hela mitt liv, eller iallafall sedan efter jag var 12 så har jag funderat på att tatuera mig. Allt från svanken till ankeln har jag haft i tankarna men när jag väl trott att jag bestämt mig så har jag ångrat mig. Jag har ångrat mig därför jag inte hittat något motiv som betytt tillräckligt mycket för att printa in på min kropp för evigt. Vad skulle kunna betyda så mycket att man skulle vilja ha det på sin kropp för evigt? För mig finns det iallafall ett svar och det är Milo. Jag vill ha en tatuering på högersidan av underarmen där Milos namn och datum ristas in. Inte för att jag tror jag kommer glömma bort det men för att alltid bära honom med mig, oavsett vart jag befinner mig i världen. Frågan är bara om man vågar? Jag tror nog att det kan bli fint. Eller vad tror ni?


MORGONEN I BILDER




Älskar dessa morgonstunder som jag har tillsammans med de två finaste killarna på hela jorden!

/ K

Inga kommentarer: