tisdag 27 september 2011

Med oss hem från IKEA...

fick vi en hel del nödvändiga prylar faktiskt. Vi har traskat omkring med övriga Malmö i två timmar för att småhandla lite till vår sötnos. Jag kan inte hjälpa det men det är något speciellt med IKEA. Konstigt nog så är det på något vis mysigt att vandra omkring och småkolla lite till höger och vänster på prylar man egentligen inte alls behöver. Samma prylar som har varit där de senaste 10 åren. ;)

Idag var det Milos andra gång på IKEA. Han tittade sig nyfiket runtomkring tills vi kom till mattorna då han tyckte det fick vara nock och somnade. Vi hittade en massa ramar som jag bara var tvungen att köpa. Jag har så många fina foton som jag vill få upp på väggarna. Milo fick en ny mobil med söta färgglada små djur. Vi satte upp den vid skötbordet direkt när vi kom hem och den blev genast en favorit. Lite dopdekorationer, handdukar och annat tjaffs fick också följa med hem. Nu ska jag passa på att ta en lång och rask powerwalk i kvällsmörkret. Imorgon är en speciell dag, en mycket SPECIELL dag! :)



Tack för idag!



/ K & M

Inga kommentarer: