torsdag 29 september 2011

Höstfynd & morgontrött plutt!



Godmorgon på er! För er som är lite halvtrötta så här på kvisten så kan det kanske pigga upp med en liten väderleksrapport. Torsdag, solsken och en temperatur på upp emot 20 grader :) härliga höstdag!
Igår fick jag tag på ett Kristin-linne. Alltså ett typ av linne som jag verkligen tycker om. Fina guldiga lövörhängen har jag också inhandlat i höst. 29.90 tyckte jag var ett rätt så överkomligt pris för att piffa upp mina små öron. Nu i hösttider så tycker jag det är rätt så mysigt att bläddra i lite tidningar. En vän levererar mama- tidningar till mig lite då och då och det är verkligen jättebra läsning. De innehåller allt från berättelser om barn med 3 pappor till tips om hur man gör sin egen barnmat.



Ja, här ovan har vi en morgontrött liten kille som sussar sött i pappas famn. Jag tror att Milo är i en tillväxtperiod nu eftersom han sover hur många timmar som helst om dagen. Jag kan sitta hur länge som helst och bara titta på honom när han sover. Han är så underbart söt när han ligger där och andas, smackar och imellanåt småäter på sina fingrar. Gulliga lille Milo. Du är det bästa som hänt.

Nu ska vi snart iväg och promenixa med ett gäng mammor och bebisar. Får se om det är fler små pojkar idag än sist. När jag var gravid så tyckte jag att ALLA skulle ha pojkar men nu så verkar det som om det är ett överskott på flickor. Ha en fin höstdag!

/ K

Inga kommentarer: