onsdag 21 september 2011

Weekend i Göteborg :)

Gillar du sidan så glöm inte trycka på like- knappen ovan!

Om exakt en vecka så är det 7 år sedan jag och F blev tillsammans. 7 helt underbara år som jag aldrig skulle byta bort. 7 år av ren lycka och vår kärlek har växt starkare och starkare för varje år som gått. Jag är mer kär nu än vad jag någonsin tidigare varit.
Under dessa år har det hänt en hel del i våra liv. Det började med att jag slutade 9:an sen tog F studenten. 3 år på gymnasiet gick och sedan var det min tur. Under tiden flyttade F till en etta i Limhamn där jag hängde dygnet runt. Körkort och bil har också skaffats. Sedan har det jobbats med diverse jobb för att spara ihop så vi kunnat resa. Vår första resa blev till Cannes i Frankrike på bilsemester med min familj. Nice, Monaco, Kreta, Rhodos, Mallorca, Ibiza, Barcelona, LLoret de mar, Kroatien, Egypten, Tunisien, Cypern, Österrike, Italien och Tyskland är också platser som vi har spenderat vår tid på tillsammans och det har varit helt fantastiskt! Tillsammans har vi bott på två ställen i Malmö och så har vi ju fått världens finaste gåva- MILO!


De senaste åren när vi firat årsdag så har vi åkt på en mysig liten weekend i Göteborg. Nu är vi ju tre men det hindrar oss inte för att åka. Detta blir Milos första hotellvistelse och det ska bli spännande. Jag tror det kommer att gå hur bra som helst. Milo skall också få upptäcka världen. :). Denna gång ska min kära syster Annicka och hennes sambo Matthias följa med, dels för sällskapets skull men även så jag och F kan gå ner till relaxavdelningen en liten stund medan dem har Milo. Syrran vill svänga inom Ullared på vägen hem. Höst och lönehelg är kanske ingen bra kombination då man skall besöka detta köpcentra så vi får väl se hur det bli med den saken ;).






7 år av gränslös kärlek och fler ska det bli! :)



/ K

3 kommentarer:

Anonym sa...

Det blir Ullared :)

Bekki sa...

Så härligt!!!

Kristin Moser sa...

:)

Annicka: Vi kör på det om inte halva Sverige har ockuperat parkeringen ;)