söndag 25 september 2011

Hemlig söndagsutflykt och knasig kanin! :)

Uppe med tuppen som vanligt! Powerwalk avverkad och idag ska jag inhandla ett gäng nya dukar att måla på. Någon gång i framtiden då det finns god plats så vill jag ha en liten ateljé. En plats där jag kan vara. En plats där jag kan måla för glatta livet. Jag vet inte om det är hösten som är inspirerande eller vad men så mycket kreativitet som jag känner nu har jag inte känt på länge. För ett tag sedan gjorde jag denna teckning i blyerts men jag hade velat göra om den i färg. Så det får bli mitt nya projekt!




Att vår vite lille kanin är lite lustig vet de flesta som träffat honom. Han har nyligen snöat in på en ny bästa kompis- Kalle ( gosedjurskanin ). Han sitter bakom honom och slickar på hans päls hela tiden. Vem vet, kanske tror Minto att det är en stilig hona? ;) Nedan kommer två bilder från fredagens chipsätare. Dessa två djur gillar inte varandra i normala fall. Men när det vankas käk så kan de vara nära varandra, dock är det först till kvarn som gäller!



Milo har sovit som en stock inatt och legat och myst mellan oss hela morgonen. Nu ska vi bege oss iväg hela familjen på en liten söndagsutflykt till ett hemligt ställe. Vi packar med oss en smarrig matsäck, picknickkorg och en mysig filt och så ska jag ta med mina fina killar till mitt smultronställe ;).

/ K

Inga kommentarer: