onsdag 28 september 2011

Vår 7-års dag :)

Den 28 september 2004. Detta var dagen då vi blev tillsammans. Du kollade mig djupt i ögonen, gav mig en ros, log och sedan var vi tillsammans. Det var tisdag och jag minns det som om det vore igår...




Denna dag hade jag " bara" teknik sista lektionen så jag begav mig till F:s skola. Vi hade träffats dagligen i två veckor. F hade håltimme så vi satte oss i solskenet med hans klasskamrater och pratade. Plötsligt frågade en av hans klasskompisar om vi var tillsammans nu. Mitt hjärta dunkade fortare och fortare och jag funderade på om jag eller F skulle svara på den frågan. Tillsammans? Var vi tillsammans nu?
F kollade på mig, smilade, lade armen om mig och sa: Ja, det är vi! Den lycka jag kände genom hela kroppen är obeskrivlig. Min första stora kärlek, min blivande sambo, den blivande pappan till mitt barn. Redan den dagen så visste jag att vi två hade något speciellt. Jag visste att vi två skulle hålla ihop länge. För evigt!

Håltimmen tog slut och jag cyklade hem. Men vi hade bestämt att vi F skulle komma hem till mig när han slutat. Jag mötte honom igen ett par timmar senare och då fick jag en ros. En stor, röd, vacker ros. Vi var tillsammans, det var han och jag..

Idag är det exakt 7 år sedan. 7 hela år av lycka, glädje, skratt, kärlek, vänskap och gemenskap. Kärleken har inget slut. För varje dag som går växer vår kärlek starkare och starkare. Jag är mer kär nu än vad jag var den dagen då vi träffades, mer kär än någonsin! 7 år av lycka och fler ska det bli. Jag älskar dig Fredrik! Evig kärlek...




/ K




2 kommentarer:

Emmeli sa...

så fint Kristin.. får rysningar i hela kroppen! ni e så fina..

Kristin Moser sa...

Tack så jättemycket! :)