måndag 19 september 2011

Höstmys och fräcka barnkläder!!



Idag har det varit en sådan där alldeles fantastiskt mysig höstdag. Sensommaren är underbar. Jag och Milo har varit ute och gått en lång promenad från Ribban till Limhann ( nästan ) och solen strålade på oss. Själv har jag åkt på förkylningen från helvetet så resten av dagen blev ganska lugn. Vi hittade supersöta handgjorda igelkottar i en blomsteraffär på vägen. Hade vi haft en trädgård så hade jag köpt dem direkt!!


Milo fick jättefräcka kläder av en sin farbror och det visade sig att det är en kompis till deras familj som sytt dem. Hon beställer hem olika sorters unika tyger och så får man själv som kund välja vad man vill ha för plagg. Hon syr alltså hemifrån till ett bra pris och tar emot beställningar via mail. Hennes hemsida kommer här: http://timoteblogg.blogspot.com/ och är verkligen värt ett besök. Milo fick grön/bruna byxor med igelkottar på. Matchande scarf fick han också i ett mjukt och flexibelt material.




Dags att återgå till Hollywoodfruarna! ;) På återseende!

/ K & M

1 kommentar:

Camilla/Timote sa...

Av ett råk kom jag in på din sida, va kul att se "mina" kläder live, och att ni gillar dom =)
Mvh Camilla/Timote