lördag 17 september 2011

Morgonstund har guld i mund..

Klockan är 08.15 och Milo bestämmer sig för att familjen skall upp och hoppa. Vi vaknar och jag lägger honom på skötbordet. Han kollar sig runt och kommer snabbt fram till att denna plats är riktigt rolig att ligga på. Nöjd kille med andra ord! Jag har alltid varit morgonmänniska och varit uppe med tuppen. F har däremot inte ens vaknat av 7 ställda mobillarm tidigare men nu är det andra bullar. Om helgerna vaknar F självmant först av alla och låter oss sova vidare. När vi sedan vaknar så är kaffe lagat och frukost framdukad. F är underbar på alla sätt och vis och jag hade inte kunnat önska en bättre pappa till lille Milo.








När vi var klara med allt vi skulle här hemma så begav vi oss iväg på jakt efter skor. Både jag och F behövde nya men framför allt jag. Jag har bara JÄTTESKOR kvar sedan graviditeten. Mina fötter blev gigantiska och jag fick ha tre storlekar större skor än vad jag har i normala fall, alltså 41: or. Nu sitter dessa båtar inget vidare så det var hög tid för iallafall ett par nya. Jag hade tur och fann direkt vad jag letade efter. Pladask föll jag även för en skitfin kofta så den fick också följa med hem. :)



Dagarna rullar på i ett rasslande tempo så det gäller att njuta av varje minut. Lite trevligt folk tittar snart hit för att ha sällskapsspelkväll vilket ska bli riktigt trevligt. Hoppas att ni där ute också får en härlig afton :)

/ K & M

6 kommentarer:

Anonym sa...

vilka fina bilder på plutten.

Kristin Moser sa...

Tackar :)

Louise sa...

:O har du kvar några snygga 41or? ;)
jag har 40-41 :D:D

Milo är den sötaste lillkillen!!! :)

Kram
Louise, från bildarbete och lärande :)

Anonym sa...

Vilken fin kofta! Vart köpte du den? :)

Kristin Moser sa...

Tack Louise:Det är mest tygskor men har du vägarna förbi någon dag så är det bara att hämta :) dock lite slitna nu! Kram

Kristin Moser sa...

Tack :). Koftan är från Rut m. flera och finns bla på Engelbrektsboden..