lördag 17 september 2011

SOMMAREN med Milo i magen!



En annorlunda sommar må jag säga att det var i år. Inte nog med att man hade störst mage på stranden så var även varje dag en lång väntan. Men den som väntar på något gott.. ;) Jag som vanligtvis ligger på en handduk i sanden fick denna sommar en ny bästa vän- Brassestolen!

Provade en gång att ligga i sanden men det resulterade i att F fick hjälpa till att dra mig upp inför en halvskrattandes publik, ingen hit! Man skulle uppfunnit en platt solstol med ett stort hål i mitten för gravida kvinnors magar, för jag lovar att dem också vill sola ryggen. Eftersom det bara gick att sola framsidan så blev iallafall magen brunare än någonsin och färgen sitter faktiskt fortfarande kvar.



Vi ville föreviga magen så vi var hos en bekant som är superduktig fotograf. Tusen tack Kimmo, vi blev jättenöjda!:)




Grillning blev det även en hel del av i somras. Vi grillar i stort sett varje dag då solen någon gång under dagen tittat fram. Dessa sommardagar såg det inte helt fel ut med en öl i solskenet, haha och jag som inte ens dricker öl. På vår innergård byggde vi en riktigt mysig lounge där vi om kvällarna satt med levande ljus, färgsprakande kuddar, grym musik och pratade om framtiden. Dessa kvällar var magiska. Som sagt så var längtan och väntan efter vår lille kille lång men den som väntar på något gott, väntar ALDRIG för länge! ;)


/ K

Inga kommentarer: