fredag 16 september 2011

Shopping, grillning och fredagsmys för hela slanten!




Det var längesedan jag kände sådan lust att shoppa som jag gjorde idag. Det senaste halvåret så har kläderna suttit som en korvskinn ( vilket inte är så konstigt med tanke på att en hel bebis fyllt ut magen ). Men för att vara helt ärlig så trodde jag aldrig någonsin att något skulle kunna sitta snyggt på mig igen. Idag när jag vakande så kände jag faktiskt mig ganska så nöjd med mig själv så jag och Milo begav oss tillsammans med två vänner till Nova Lund för att shoppa lite. Med mig hem fick jag ett par svarta snygga jeans. En hel del vinterjackor testades även men dem fick allt stanna kvar på sina platser i butikerna. Vi får ju först ha en härlig höst!








Eftersom det underbara höstvädret tillåter så beslutade vi oss för att ta vad som förmodligen kommer att bli den sista grillningen för i år. Fläskfiléspett, majskolvar, potatisgratäng och en fin sallad fick det bli. Att grilla hos oss är mycket smidigt då vår innergård ligger precis nedanför köksfönstret. Det är bara att langa ut all mat och direkt kasta på grillen.




Ikväll är det fredagsmys för hela slanten. En bra film, en massa godsaker och två underbara killar så är kvällen räddad ;) Trevlig helg!

/ K & M

Inga kommentarer: