fredag 30 september 2011

Baby baby it´s a wild world..







Denna låt var den första som F skickade till mig på msn för sju år sedan. Sedan dess har det varit vår låt. Den låt som vi spelar vid speciella tillfällen, den låt som aldrig får oss att glömma hur det var när vi träffades. Så fort den sätts på så sitter jag och ler för mig själv. Alla minnen.. allt vi gjort.. ja, allt blir glasklart när denna låten spelas. I förrgår när F kom hem från jobb ( på vår årsdag ) så hade jag låten beredd. Direkt när han entrade hallen så spelades den på full volym och vi tittade på varandra med samma blick som för 7 år sedan. Underbar känsla!


Denna dag har bestått av plugg, massvis med plugg. Jag och Julia fick dock en välförtjänt paus och passade på att hämta hem lite goda sallader! Jag tog en kyckling/bacon sallad och hon en grekisk. Riktigt gott!





Sedan begav jag och Milos oss hem till mormor och morfar i Vellinge. Vi har haft supermysigt ute i solskenet och tagit en lång promenad. Milo har busat massvis med mormor och morfar innan han somnade sött i sin vagn. För ett tag sedan så fick vi pingviner att hänga i vagnen av Julia. Milo har inte alls tyckt att de varit roliga innan. Men nu... nu kan han ligga tyst och still i sin vagn i en halvtimme och bara titta, skratta och slå på dem. En himla tur det för innan fick jag gå med Milo på axeln hela vägen hem från affären, då han verkligen inte skulle ligga ner i vagnen. Mina axlar tackar och bockar för att pingvinerna blivit populära.





Nu ska vi ut på en mysig kvällspromenad och handla lite gott till kvällen :)
På återseende!




/ K & M

1 kommentar:

ENDENISE - Mamma till 2 i December sa...

sv: Tack för fin fina ord gulle! Självklart tar jag mig en titt :) Ha en bra kväll, kramis!