torsdag 15 september 2011

Frågan är om man verkligen vågar?





Att klippa eller att inte klippa av mitt långa hår? det är frågan. Så här blev det sist jag kapade av mitt långa hår och då blev jag faktiskt riktigt nöjd. Jag var helt säker på att jag skulle ångra mig men så blev inte fallet. Jag klippte mig förra året i augusti så det är hög tid för ett nytt klipp snart, dock så känner jag mig osäker på om jag skall eller inte skall göra det. Milo har ju bara sett sin mamma i det långa håret så han kanske inte känner igen mig sen, haha! Detta tål att funderas på. Bestämmer jag mig så kommer det bli spontant dropin någonstans här i stan.

Denna dagen har varit helt underbar, vilken härlig höstdag! Mamma, Milo och mormor har spenderat hela dagen tillsammans. Vi har checkat in Milos doplokal vilket blev en stor överraskning då den var jättefin. Jag som älskar att dekorera och pyssla såg genast stor potential där inne och började möblera om i mitt huvud. Det kommer bli perfekt. Fikat har vi också gjort på smarriga bullar. Väl hemma i stan igen så lagade vi taccos med Milos gudmödrar Annicka och Theresia.


En trött liten gosse


Nu tackar jag och Milo för idag och önskar er alla en underbar kväll. En kvart kvar till Robinsson startar, dags att kila! På återseende.

/ K & M




Inga kommentarer: