onsdag 28 mars 2012

den 28:de, kärlekens datum!

Idag är det mit och F:s lilla kärleksdatum. Den 28:onde! En tisdag för 7,5 år sedan,exakt på dagen så kom F med en ros till mig. Enda sedan den dagen har vi varit ett par. Det var den dagen vi officiellt blev tillsammans. Rosen har jag kvar och kärleken är starkare än någonsin. 7,5 år.. det är ganska så länge.. en tredjedel av mitt liv. Dessa åren har varit helt magiska. Vi har rest massvis, hittat på väldigt mycket, flyttat, blivit föräldrar och ser en blandning av oss själva växa och bli större för varje dag som går. Underbart. För övrigt så har det nu i 3 hela nätter sovits jättebra. Endast en gång har lillkillen vaknat och det har faktiskt varit innan vi hunnit somna, vid halv 12-tiden! Vi har börjat med grövre havregröt från 8 månader och den verkar lägga sig som en liten sten i Milos mage. Han slocknar nämligen direkt efter sista tuggan och då är klcokan bara 20.00! Jätteskönt att vi börjar få in bra kvällsrutiner.. :) På bilderna nedan var vi unga. Jag var15 år och F 18. Jag tyckte jag hade en väldigt gammal kille då han var 18 år.. visst var det galet att vara tillsammans med en 18-åring, haha! ;)



Nu är jag färdigarbetad för denna onsdag och skall nu bege mig hem till Malmö. Ikväll blir det en tur på restaurang med lite god mat, tända ljus och massvis med mys! ha en fin eftermiddag där ute! :)

/ K & M




Inga kommentarer: