torsdag 8 mars 2012

Stitchcitat & badkväll!

Ohana betyder familj, familj betyder att ingen lämnas utanför! Råkade slå på Lilo & Stitch innan idag och så fastnade jag vid ordet Ohana. Att vara en stor familj är helt fantastiskt. Som jag älskar er alla. Vi är många. Vi är tillsammans. Ibland måste man stanna upp och bara tänka. Jag uppskattar verkligen det jag har och är så glad att vi faktiskt spenderar så mycket tid tillsammans. När jag gick i femman och hade nationellaprov så fick jag just den frågan. Vad är tid? What? det är väl de 24 timmarna som dygnet består av och på tal om tid så kanske det är dags för rast snart..? så lät det då men verkligen inte nu. Tid är mer värdefullt än pengar och den skall man ta tillvara på, tiden och familjen!






Vi har inte bara sett på Lilo & Stich idag. ;). Det har verkligen varit en mamma/ Milodag och det har varit jättemysigt. Vi har varit ute i solsken och i snöfall, lekt med klossar, gjort lite småärenden, bakat & försökt äta Biff Stroganoff. Maten gick inte ner i lillens mage. Lite kräsen är min plutt eller så är han bara insnöad på gröt och mangopuré ;).

Nu skall jag bege mig iväg med söta Tessie för att gå på vuxenkväll på badhuset. På med bikini och fram med handduken! ;) På återseende kära ni!

/ K & M

1 kommentar:

ENDENISE sa...

varför äta något annat när man vet att man får de andra ;)) suuper mysiga bilder som alltid, lyser mys!