tisdag 13 mars 2012

En mapp från förr med lite likhet till idag..

Nu på förmiddagen medan lillkillen sussade så skulle jag sortera lite mappar på skrivbordet. Plötsligt såg jag en mapp som hette Kristin liten. Hmm? Den har inte jag skapat tänkte jag och var tvungen att titta efter vad som låg och gömde sig där. Bilder från när jag var ca 1 år innehöll den och tydligen hade F hade samlat bilder som han skulle ha till bildspelet/ tävlingen vi anordnade på min examensfest. Söta F som fixar och donar. Så här såg man ut på den tiden iallafall :)



Fortfarande påstår alla att Milo är sin far upp i dagen. Jag börjar dock själv finna lite likheter med mig också ;). Jag tycker att vi har nästan samma ögonfärg, ganska så lik liten näsa och väldigt lika läppar. Däremot är jag lite mer avlång i ansiktet än Milo och formen på ögonen är pappas. Lite lik eller vad sägs? ;)



Lillkillens matintag går verkligen framåt igen. Nu äter han 4 gånger om dagen och somnar med välling. Härligt, det trodde jag aldrig skulle ske ;). Mammafika på Espressohouse väntar följt av kusinbus med lilltösen Meya! Njut av det vackra vårvädert! :)

/ K & M

3 kommentarer:

CaisaOchGustaf sa...

Jodå! Lika är ni allt :). Ha en trevlig dag så höres vi av ikväll :)
Kram!

Maja sa...

Ja ni är lika :) .. söta. hiih.

Emma - Mamma till Viggo & Melker. sa...

Jag tycker man ser väldigt mycket likhet :) Ingen bild på pappan som liten? :)