lördag 28 januari 2012

Med klubban i högsta hugg och kvällens överraskningar!

Mot näset, Höllviken körde vi efter att vi idag gjort oss iordning. Det var nämligen dags för moster Annicka att lira innebandymatch och vi skulle heja på! Klubban som lillkillen fått av morbror Micke fick hänga med Milo kan numera greppa den ordentligt. Skaftet är supergott och väl på plats visade plutten stolt upp vad han fått! Bollen var däremot lite svårgreppad men med två händer gick det bättre. I publiken satt även mormor, morfar, Micke, Mathias och lille Windy. Pappa F, jag och Milo slog oss ner bland sällskapet och hejade fram moster med tillhörande lag. Moster är jätteduktig på att lira och efter andra perioden stod det 2-0 till hennes lag och när folk applåderadeskrattade Milo som bara den!






Då vi även hade lite andra ärenden att uträtta för dagen så hann vi inte se den sista perioden men jag antar att Höllviken vann! När vi ändå var i trakterna så körde vi vidare mot Skanör för att sätta på vinterdäcken på bilen hemma hos farmor och farfar! En trevlig liten fikastund där sedan snabbt hem och göra oss klara för kvällens restaurangbesök. Idag är det ju den 28:onde vilket innebär månadersdag för min och F:s del. Detta datum firar vi alltid lite extra och idag skall vi ut och äta. F har bokat bord på något mysigt ställa så det blir för mig och Milo en överraskning vart det bär av! ;) Själv har jag också fixat en liten överraskning till honom men den tänker jag inte avslöja nu! Han får se vad jag fixat när vi kommer hem ikväll! ;)

Ha en fin lördagkväll kära läsare!

/ K & M

Inga kommentarer: