torsdag 5 januari 2012

Till alla er som tar er tid till att läsa..

Kära läsare! Både jag och Milo tycker det är väldigt roligt att ni är så många som vill följa med i vår vardag! Bloggen besöks dagligen av 200-300 personer och det är verkligen fler än vad jag någonsin förväntat mig. Superkul! Det här med statistik är rätt roligt att granska. Jag ser precis vad folk sökt på för att landa just här och jag ser vartifrån det är länkat. Däremot ser jag inte vem ni är som besöker oss. Jag som älskar att skriva tycker att det vore roligt med lite fler kommentarer så ni får gärna lämna ett litet avtryck här, det uppskattas ;).

Just nu känns det som om jag aldrig kommer att sluta skriva. För mig är detta ett sätt att rensa skallen och sammanfatta roliga händelser. Ju större Milo blir desto större avtryck gör han i livet och jag märker att det är mycket som händer hela tiden. Dock är jag noggrann med vad jag skriver och hur jag formulerar mig för att saker och ting inte skall misstolkas och bli fel. Jag tycker det är väldigt viktigt!! Det här med att blogga och läsa bloggar var egentligen aldrig något som jag tidigare sysslade med. Någon enstaka gång hamnade man väl på någons blogg men det var inte så att jag sökte mig in på de. Nu när jag har tid så läser jag en del faktiskt. Jag läser mest föräldrabloggar men även en del konst och modebloggar. Att läsa andras är ett väldigt bra sätt för att få tips och idéer på saker och ting.

Hade jag inte skrivit så tror jag inte heller jag hade fotograferat/ dokumenterat så pass mycket som jag gör. Fotograferingen är ett nytt och stort intresse och övning ger färdighet, bilderna blir bättre och bättre! Som sagt så uppskattar vi verkligen att ni vill följa med i vår vardag som består av ett familjeliv som vi trivs jättebra med, bebissnack för fulla muggar, tankar om livet, tankar om kärlek, tankar om föräldraskap, uppfostran, spännande äventyr, resor, vardagliga aktiviteter, helgaktiviteter, utveckling, utbildning, träning, matlagning, bakning, konst och mammaledighet mm.



Kul att just ni läser, vill stanna kvar och följa oss! det värmer :)

/ K & M

2 kommentarer:

Tina -mamma till Julian sa...

Vilken ursöt liten kille ni har!! Fin blogg! Jag älskar att följa andras familjeliv och vardag. Så fort jag får en stund över så kikar jag bloggar :) Men med en liten 8-månaders här hemma som kryper för fulla muggar och precis kommit in i separationsfasen...hujedamej vad lite fritid jag plötsligt flick då. haha! Hur gammal är eran sötis då?

Sarah Adolfsson sa...

Jag tycker ju helt enkelt det är roligt att följa eftersom vi ändå känner varandra, även om vi inte umgås ngt sen innebandy-perioden i mitt liv avslutades. Lite vardagsnyfikenhet på folk man känner lite ju. Och nu har det mest blivit roligt att följa Milo medan han växer. =)