onsdag 11 april 2012

Helt för smått från topp till tå!

Rotade lite bland kläder och prylar nu på eftermiddagen och så hittade jag den fina lilla hatt som Milo hade i somras när han endast var 1 månad gammal. Oj vad liten den var nu men ack så stor den var då! Lilla huvudet har växt och det är en markant skillnad. Konstigt vore det väl annars ;). Ibland kommer allting ifatt en.. plötsligt har liksom 8 månader passerat och visst märker man att ens barn växer. Men är det bara jag eller blir det inte alltid så himla uppenbart när man hittar plagg som är så minismå?  Alla minnen kommer tillbaka och när jag tänker tillbaka på denna tid så tyckte jag att han började bli så stor. Jag kommer ihåg att jag redan när han var 4 dagar gammal tyckte det var helt sjukt att han snart var en hel vecka, haha. Men så är det nog hela tiden. Nu tycker jag nämligen att lilla Milo är en stor kille som för varje morgon ser ut att ha växt flera centimeter ;). Visst är han sig ändå lik med de fylliga läpparna och de mörka fina ögonen!

Massvis med skor har vi också haft till lillkillen men endast ett fåtal är använda. Virkade Converse och ett par sjömnansskor från Zaras barnavdelning var de två första paren som Milo fick och nu är det på tok för små. Lillens långa fötter måste snart mätas i en skoaffär så att vi får rätt mått till första paret läragåskor! De senaste skorna vi köpte tog jag bara lite spontant på H&M och tyvärr fick Milos fötter knappt plats. Skojakt blir nästa projekt! :) 









På återseende lite senare :)

/ K & M

2 kommentarer:

Maja sa...

Ett tips, mät med linjal och sedan kan man på olika sidor på nätet ex ellos kolla vad de har för skomått. Man måste alltså inte till skoaffär:) kramar

Blue Velvet - Vegas mamma sa...

Sånna skor från H&M har Vega, och hon är mega söt i dom...haha