torsdag 12 april 2012

Pappagung & hakpussar!

Godkväll på er! En heldag utomhus i det fina vädret har pappa och Milos haft och mot lekparken bar det av. Lillkillen gungade som bara den och ville verkligen inte gå hem. Skorna med små tassar hade pappa F dragit på honom tillsammans med hans baseballjacka från H&M och grönrandiga nya vårmössa! Dessa två miner som Milo gör på bilderna är hans absoluta standardminer, haha. Han har börjat kisa på något lustigt vis och drar upp sin lilla nos likt en kaninunge, söta lilla kille! Tänderna där fram börjar bli väldigt långa och så fort lillen öppnar munnen så ser man alla de små riskornen. En fågelkoll bland duvor och gäss fick det också bli innan denna mamma kom hem från arbetet. 



Som jag har saknat min lille bebis idag. Jag fick iallafall ett varmt välkomnande när jag entrade lägenheten och det var iform av världens goaste och slabbigaste puss. Milos specialité- hakpussar ;)! Eftermiddagsmys på hög nivå. Lillens kinder är bättre med torrheten men nu är det däremot mina händer som blivit nariga av all utevistelse. Tror jag skall låna Milos salva för den verkar göra susen! :) Dagens mamma var idag klädd i en vit stickad tunn tröja från BIKBOK och jeans från TOPSHOP! De bästa jeansen jag någonsin använt och kan verkligen rekommenderas! Ett fjäderörhänge från VILA fick också åka på och som ni kanske märkt är jag väldigt glad i dessa mjuka örhängen, men ofta använder jag endast ett! ;)



Åter väntar en liten träningsrunda när lillen har somnat och så skall det förberedas med stjärnbilder och fakta inför morgondagen. Jag bara älskar detta jobb och som det ser ut just nu så ser min jobbehöst mycket ljus ut! :)


Ha en härlig afton gott folk!

/ K & M

2 kommentarer:

ENDENISE - a mama's story sa...

SV: Ja vidriga människor hela bunten. Förstår inte meningen med att klanka ner på ett barn sådär? Nej usch..sök hjälp säger jag :( kram och tack för dina ord!

En chic mammas bekännelser sa...

gud vilka härliga kort du har på bloggen, har du för planer för dagen ? :)