torsdag 5 april 2012

Papperskoja & hyllor på plats!

Såhär såg det ut igår när lillen hjälpte till att montera hyllor. Pappersarken blev koja och prasslandet blev succé! Efter att allt blivit slängt i tunnan på innergården och att Milo följt med för att spana in de stora förrådet så kunde vi ställa saker och ting på sin plats! Hyllorna blev jättebra mot väggen och nu känns det som att det är ett riktigt rum han har. En liten matta är numera det enda som skall fixas och jag har hittat en rund med en stor vit stjärna på. Mattan är röd men jag hade velat ha en marinblå. Tyvärr var den färgen slut för tillfället men jag väntar på att de skall få in fler. En hel natt i sitt egna rum.. ja lillkillen sov där inne från 20.00 igårkväll till imorse och när klockan slog 07.oo så hörde jag ett herrans babbel där inne. Plutten satt smilande i skräddarställning och höll sig i ribborna. Söta unge!





Nu blir det en förmiddagspromend hela familjen innan vi skall luncha på stan med morbror och moster. Pizzahut väntar! ;)
Glad skärtorsdag på er!

/ K & M

1 kommentar:

Maja sa...

Fint de blev, har också en sån hylla till Milo, älskar dom! Vart har du hittat mattan? Jag är också ute efter en matta med stjärna på! :) hihi. Kramar